Firma NEC, japoński potentat w branży elektronicznej, zgłosił się do nas z zaproszeniem do wzięcia udziału w ich nowym projekcie - Ofiice Cool. Chodziło o opracowanie logotypu nowej marki monitorów. Konkurencja była ogromna a rywalizacja zaciekła. Nie wygraliśmy, ale dostaliśmy się do ścisłej czołówki. Palmę pierwszeństwa przejął bardziej stonowany projekt, jednej z angielskich agencji, ale było warto. To dobre doświadczenie na przyszłość. Następnym razem będziemy na pewno bliżej trafienia w sedno. Powyżej nasza propozycja, która choć nie wygrała, spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem.
środa, 8 września 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Zapraszamy do wzięcia udziału w Konkursie na Najlepszy Blog Firmowy Roku 2010 w Polsce.
OdpowiedzUsuńTo już trzecia edycja konkursu. Minione cieszyły się dużym zainteresowaniem blogujących firm , oraz mediów i branży. W Konkursie na Blog Firmowy Roku 2009 wzięło udział ponad 100 blogów.
Organizatorem jest Dominik Kaznowski – wieloletni praktyk marketingu interaktywnego, autor znanego bloga kaznowski.blox.pl i wielu publikacji, m.in. książki „Nowy marketing w Internecie.”
Celem konkursu jest wyłonienie wyróżniających się blogów korporacyjnych, integracja skupionego wokół nich środowiska oraz popularyzacja bloga jako efektywnego narzędzia PR.
Blogi będą oceniane w następujących kategoriach: blog młody (3-6 miesięcy), blog dojrzały (6-12 miesięcy), blog profesjonalny (powyżej 1 roku), blog instytucji (istniejący minimum od 3 miesięcy).
Zgłoszenia/przyjęcia będą przyjmowane do 30 dnia listopada do godziny 23:59.
Swojego bloga do konkursu najlepiej zgłaszać wpisując jego adres + nazwę firmy w komentarzu pod http://blogifirmowe.wordpress.com/2010/09/14/to-jedziemy-blogi-firmowe-anno-domini-2010/
Szczegóły: blogifirmowe.wordpress.com